آخرین اخبار
کد مطلب: 80089
يک ميليارد و 370 ميليون ريال کمک هاي نقدي خيرين لردگاني در جشن گلريزان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1783

به گزارش خبرنگار سلام لردگان، ابوالقاسم کريمي در جشن گلريزان اظهار کرد: اين جشن براي پنجمين سال پياپي در شهرستان لردگان به منظور جمع‌آوري کمک‌هاي خيري و مردمي براي آزادي زندانيان جرايم غيرعمد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهر لردگان برگزار شد.

وي افزود: جشن گلريزان در لردگان به لحاظ جمع آوري کمک‌هاي مردمي در مدت اين 5 سال، رتبه نخست در استان را داشته است.

فرماندار لردگان گفت: در سال گذشته مردم خير و نوع‌دوست لردگان بيش از يک ميليارد ريال به زندانيان جرايم غيرعمد کمک کردند و 38 زنداني جرائم غير عمدآزاد شدند.

کريمي خاطرنشان کرد: امسال 51 زنداني جرايم غيرعمد با بدهي 25 ميليارد ريال در لردگان وجود دارد که اميدواريم با کمک خيران شهرستان و همت مسئولان و مردم زمينه آزادي آنها فراهم شود و به کانون گرم خانواده هاي خود برگردند.

وي از جمع‌آوري کمک‌هاي خيران و مردم شهرستان در جشن گلريزان امسال خبر داد و گفت :خوشبختانه در جشن گلريزان امروز هم خيران، مردم و مسئولان شهرستان تاکنون مبلغ 137 ميليون تومان کمک کردند و به دليل بعد مسافت با مرکز شهرستان برخي خيران نتوانستند در اين جشن حضور يابند که با کمک هاي اين افراد به سقف اين کمک ها افزوده مي‌شود.

کريمي در پايان اين جشن گفت: حضور مردم, خيران و مسئولاني که در اين جشن با شکوه شرکت کردند و با کمک‌هاي خود سبب خوشحالي خانواده‌هاي زندانيان جرايم غيرعمد را فراهم کردند، قابل تقدير است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس